Saga del 3! Sista delen..

Hej alla pandor ;)
Här kommer den sista delen av sagan Mimmi o Musse,

Mimmi o Musse samtidigt: VEM SA DE!?
Rösten: Jag sa de!
Mimmi: Vem ee du?
Rösten: Mitt namn ee Simon!


Simon: Ni vill härifrån förstås?
Musse: Ja såklart!!
Simon: Jag kan hjälpa er!
Mimmi: Hur då?
Simon: Jag har byggt en maskin som kan ta er från Koara till Panfu!
Musse: Bra ta hit den!
Simon: Den ee för stor för att jag ska kunna ta hit den! Vi får gå till den!
Musse: Vart finns den då?
Simon: I mitt labratorium
Mimmi: Åhh då går de inte för vi kan inte ta oss ut här ifrån utan att vakterna ser oss :(
Simon: Jo jag vet en anna väg.. Följ med mig!

Dem fick krypa in i ett litet hål i vägen och sen var dem ute ur slottet

Mimmi: ÅÅH TACK SÅ MYCKET SIMON! NU HAR VI IAF KOMMIT UR FRÅN SLOTTET!
Simon: Shhhhhhhh! Inte så högt!
Mimmi: Oj förlåt..
Simon: Följ med mig nu..

Dem går o går..
Tillslut..

Simon: Nu är vi framme! Följ med mig här!

Dem gick ner i en grotta sen in i ett rum och där i hörnet stog en stor grön maskin

Simon: TADAA! Välkomna till mitt labratorium!
Musse: Öhh.. Tack?

Okej de enda ni behöher göra nu ee att gå in i maskinen o jag drar i den här spaken!

Mimmi: Tack för hjälpen Simon! Jag önskar att vi kunde göra något för dig!
Simon: Nej de behövs inte! Ni ee inte dem första jag som jag hjälper rymma från fängelset!
Musse: Okej hejjdå o tack Simon! Vi kanske hälsar på nån gång!!
Simon: Vi ses kanske nån annan gång då


Så gick dem in i maskinen o Simon drog i Spaken...

Sen vart de svart....


Sen kvicknade dem till..

Musse: Mimmi!! Vi är i Panfu igen!!
Mimmi: Jaa vi ee på stranden!!
Musse: Hurraa!
Mimmi: Men vi berättar inte för nån!!
Musse: Okej!
Mimmi: Lova?
Musse: Aa jag lovar! :)



SLUUUUT!

//Kram från Jayo!


Kommentarer
Postat av: Pandania00

Den sagan var bra :) Jag kopierade den där bilden med vakterna är det ok? För jag är inte gp och kan inte göra såna bilder. Snälla förlåt mig!!!/Din vän pandi

2010-06-28 @ 14:12:48
Postat av: rokeraket

Bra saga,Dom blev ett lyckligt par :D



Kram//mormor//rokeraket:)



Ps: JÄTTE BRA SAGA!!! :) :P

2010-06-28 @ 15:34:11
URL: http://panfuroke.blogg.se/
Postat av: Anna10

heej jayo sagan va skit bra!!!!!!!!!!!!!!! xD

Dom klarade det sig tack vare Simon xP

Men vi ses snart bye bye!!

MVH/Anna10

2010-06-28 @ 19:15:28
Postat av: AlmarEnoir

Jag ÄLSKAR den där sagan!! :D :P

2010-07-10 @ 22:44:48
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: Stareld/Staris

Jayo!!! hehe vilket bra slut jag tror att du spelar mimmi :D haha bra slut det var! JÄTTE BRA SAGA!:)

2010-07-15 @ 20:57:29
Postat av: petshop00

Jag tyckte sagan var liiiiite kort, men det gör inget för den var bra ändå. Jag undrar: blev dom ihop?

Ciao!

//Petshop00

2010-09-24 @ 21:38:39
URL: http://panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0